Monday, January 20, 2014

Prototyping

Is there such a word?  Prototyping?  I feel that is the right word for what I am doing.

Since January is synonymous to a fresh start, I decided to finally try out some ideas that I have had in my head for a while.  They are not really Waldorf related, but do fit in the category of practical: art packs.  Larger art packs with crayons, markers and pads that you can take along to restaurants and other places where you wait with your children, or just a fun thing for a child to have some of their creative materials together.  A similar idea is the small crayon rolls that easily fits in a purse or bag, with the same purpose, but compacter. 

I have had many queries about the take-along art-pack that I made years ago for my kids (top one in the photo), I finally am testing the various types to see what people would like here in Kenya, and possibly around the world if I offer them in my Etsy shop.
Bestaat er zo'n woord? Prototyping? Geen idee, maar voor mijn gevoel het juiste woord voor wat ik aan het doen ben.
 
Aangezien januari synoniem is met een nieuwe start, besloot ik om eindelijk een aantal ideeën in mijn hoofd uit te proberen. Ze zijn niet echt Waldorf stijl, maar passen in de categorie praktisch: een kleur-pakket. Het grotere pakket heeft waskrijtjes, stiften en twee schetsblokken.  Handig om mee te nemen naar restaurants en andere plaatsen waar je moet wachten met kinderen, of gewoon een leuk pakket voor een kind om hun kleurmaterialen bij elkaar te hebben. Een soortgelijk idee is de kleine waskrijtjes rol, zoiets past gemakkelijk in een handtas, gemakkelijk om tevoorschijn te halen voor de kinderen als het nodig is.

Ik had voor mijn kinderen jaren geleden een meeneem kleur-pakket gemaakt, en daarop veel vragen gekregen over waar je zoiets kon kopen (bovenste op de foto)Nu ben ik dus verschillende modellen aan het testen om te kijken wat het meest practische is voor mensen hier in Kenia.  Maar misschien uiteindelijk wel over de gehele wereld als ik ze in mijn Etsy winkel aan zou bieden.


Andrea

Sharing at:

4 comments:

  1. This is a wonderful idea! I'm sure people will love it. How handy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Melonie! It is certainly a hit with my kids!

      Delete
  2. Ik vind prototyping een prima woord, ben het zelf ook het doen op het moment. Hartstikke leuke pakketten!

    ReplyDelete