Wednesday, December 18, 2013

Published in a Glossy!

A while back I was contacted by an editor of the German "Freundin" magazine to see if they could include one of my straw stars in their magazine.  I agreed, thinking that it would be part of a feature with a bunch of Etsy and Dawanda creations.  Much to my surprise I saw the magazine this week (20 November 2013 edition) and found my straw star included in a feature with ornaments from rather established retailers.

I am feeling really flattered!

Een tijdje terug werd ik benaderd door een redactrice van het Duitse blad "Freundin." Ze wilden weten of ze één van mijn stro sterren in hun tijdschrift konden laten zien. Ik stemde toe, denkend dat het onder een artikel met verschillende Etsy en Dawanda creaties zou zijn. Tot mijn verbazing zag ik het tijdschrift deze week (20 november 2013 editie) en vond mijn stro ster opgenomen in een feature met ornamenten van al gevestigde retailers, geen enkele andere Etsy of Dawanda winkel.

 
Ik voel me echt gevleid!
 
Andrea

2 comments: