Saturday, January 26, 2013

Waldorf on Etsy

I am in an Etsy mode as I am trying to give my shop some love in the last week. . .  

I joined another Etsy team named 'Waldorf on Etsy' and recently one of the team members started a lovely blog that is also named 'Waldorf on Etsy'.  She has started to explain Waldorf to the general public and has been highlighting some of the team members.  This week I was featured there.  If you have not checked the blog out yet, hop over and check it out!  It's a great place to get to know some creative people that are Waldorf minded.



Ik ben in een Etsy-modus omdat ik iets meer aandacht aan mijn winkel aan het geven ben op het moment. . .

Naast het NaturalKids Team, ben ik ook lid van een ander Etsy team 'Waldorf on Etsy' genaamd.  Onlangs begon een van de teamleden met een mooie blog dat ook de naam 'Waldorf on Etsy' draagt. Ze is begonnen met Waldorf het verklaren aan het grote publiek wat Waldorf eigenlijk is en richt de aandacht op een aantal teamleden. Deze week was mijn winkel daar te zien. Als je het blog nog niet gezien hebt, surf er eens naar toe! Het is een goede plek om een ​​aantal creatieve mensen in de Waldorf sector te leren kennen.
Andrea

No comments:

Post a Comment