Thursday, November 29, 2012

Prepping for the Charity Bazaar

It has been quiet here.  I have been working on items for the German Christmas Charity Bazaar that is taking place this Saturday here in Nairobi (113 Riverside Drive, from 11h00 onwards), in addition I have been nursing some sick little ones and tried to cope with several day-long power outages.  The latter are the worst when you are trying to meet some deadlines.  However, instead of showing you what my workspace looks like, I rather use this lovely work in progress photo again. . .

Nairobi peeps: I hope to see you this Saturday at the German Christmas Charity Bazaar!



Het is rustig geweest hier op de blog.  Ik ben aanhet werk voor creaties voor de Duitse Kerstmarkt van aanstanade zaterdag hier in Nairobi (113 Riverside Drive, vanaf 11u00), daarlangs hadden we een paar zieke kinderen, en probeerde ik te wennen aan de dag-lange stroomstoringen die we hier met grote regelmaat hebben. Deze laatste zijn de ergste wanneer je een ​​aantal deadlines hebt. . . Maar in plaats van laten zien hoe mijn werkruimte er op het moment uit ziet, plaats ik liever deze mooie werk in progressie foto weer. . .

Nairobi peeps: Ik hoop je aanstaande zaterdag te zien op de Duitse Kerstmarkt!


Andrea

No comments:

Post a Comment